Příběh značky Živina
Kimchi to začalo, ale rozhodně nekončí. O tomhle mladém food brandu toho ještě hodně uslyšíme.
Jíst zdravě a kvalitně. Krédo, které Martinovi vštěpovala už jeho babička, i díky níž se zdravá strava stala jeho životním tématem. A na těchto principech se rozhodl vybudovat i Živinu.
Začal rovnou zostra, protože si jako první vzal na paškál vitamínovou bombu kimchi a jal se tuhle korejskou delikatesu v našich končinách trochu více zpopularizovat. Nicméně Živina není jenom o kimchi, dělají i skvělé tahini krémy alias Tahinády a nově kečup, po kterém by slintal i Ed Sheeran. Ten původně v plánu nebyl, ale posezónní nadbytek rajčat jim nedal a zkusili to. Bez škrobu, protlaku, éček a barviv. Dále pracují třeba na rostlinných nápojích, mezi kterými prý nebude chybět ani mléko z konopných semínek.
A jestli hledáte receptovou inspiraci, mrkněte k nim na Facebook nebo Instagram, kde Martin odtajňuje jeho oblíbená komba. Kimchi se dá například použít do salátu, jako příloha anebo jiný komponent mnoha jídel.