Background image

Vyplňte podtržená pole:

Ahoj Petře,
všechno nejlepší k narozeninám.
Snad se ti bude dárek od Na dno šálku líbit!

Email nepoužijeme k jinému účelu než je zaslání přání. Pokud byste se chtěli přihlásit k našemu newsletteru, můžete tady.
Email by měl přijít okamžitě, ale může spadnout do spamu anebo složek pro reklamní sdělení, tak koukněte i tam.

Příběh značky Na dno šálku

Na dno šálku

Na dno šálku kombinuje lásku ke kávě a dobrou věc.

Znají se z vysoké, milují kávu a chtějí pomáhat. To jsou Lukáš a Alice, kteří stojí za značkou Na dno šálku a kampaní #kdyžmůžupomůžu.

Pitím jejich kávy podpoříte hned několik charitativních projektů, o kterých si můžete více přečíst na jejich webu a zároveň sledovat, kolik se pro ně podařilo získat. Z prodejní ceny každé objednávky putuje podporovaným organizacím 5 % a výtěžek je mezi ně rozdělen vždy rovnoměrně.

Jejich káva vznikla ve spolupráci s pražírnou Naughty Dog. Povedenou spolupráci chtějí Lukáš s Alicí dále rozvíjet a přizvat do projektu i další pražírny a pomáhat tam, kde je to třeba

Na dno šálku prodává výběrovou kávu, z níž část ceny putuje na podporu vybraných charitativních organizací.