Příběh značky kojibakers
Od IT manažera k odborníkovi na miso.
Tak by se dal vystihnout příběh Miloslava Laštovičky, který dlouhá léta pracoval na pozici IT manažera. Když jej ale práce přestala naplňovat, začal hledat nový smysl.
Miloslav se zajímal o tradiční čínskou medicínu a jako koníček praktikoval akupunkturu. Jeden z jeho klientů mu nosil domácí produkty, mimo jiné i miso. A tohle domácí miso mu obrátilo svět vzhůru nohama.
Zažehl v něm plamen a ponořil se do studia výroby koji, misa a dalších produktů. A netrvalo dlouho a vznikla značka Kojibakers. V názvu, ale i jádru firmy tkví ušlechtilá plíseň koji. Tato kultura obsahuje neuvěřitelné množství enzymů, které umí štěpit složité cukry, tuky a bílkoviny. Díky tomu udělá koji jakékoliv jídlo stravitelnějším a chutnějším.
Miloslav se svými produkty nejdříve mířil na vyhlášené šéfkuchaře, od kterých dostával skvělou zpětnou vazbu. Když ale v roce 2020 přišel Covid, rychle zareagoval tvorbou eshopu. Od té doby se portfolio tradičních japonských produktů rozrůstá a vedle miso najdete na Kojibakers i komekoji, shiokoji, tamari a octy.